Phần mềm quản lý chấm công nhân sự chuyên nghiệp ACTAtek SmartTime đáp ứng đầy đủ các tính năng quản lý nhân viên, quản lý chấm công cho các doanh nghiệp quy mô vừa và lớn giúp quản lý hiệu quả giờ đi làm và đánh giá nhân viên chính xác. ACTAtek SmartTime hỗ trợ các thiết bị chấm công, kiểm soát ra vào của ACTAtek, ngoài tính năng chuyên nghiệp đầy đủ, ACTAtek SmartTime hỗ trợ tối đa hướng đến người dùng, giao diện thân thiện, dễ dàng sử dụng.
ACTAtek SmartTime, a full featured enterprise level Time and Attendance software incorporating labor cost management and job rostering facilities in one solution.
ACTAtek SmartTime application had been developed to help achieve the full potential of your business with easy to use rostering facilities and accurate time keeping for smart real-time report analysis.
ACTAtek Smart Time’s Management Decision Support tool allows businesses to plan and implement their workforce more effectively and efficiently. SmartTime delivers the tools that allow managers to reduce administration costs, run multiple projects on schedule and within budget while at the same time increasing work productivity.
ACTAtek believes that the key components of all Labor Force Management such as Personnel Details, Roster Scheduling, Time & Attendance and Payroll should be a straightforward process that deserves a simplified software solution that offers unparalleled features, performance and value. Consider the switch to ACTAtek SmartTime and see how your business can benefit from our smart solution for Enterprise level labor management
Entry Level (*Employee less then 300 and daily transaction less then 750)
Server hardware Spec
Server Software Spec
Client hardware Spec
Client Software Spec